lördag 23 juli 2011

Loppisturnè

Oj oj oj, i kväll är jag TRÖTT. Jag och min vänVicky har sprungit runt på massor av loppisar hela dagen och det känns i benen nu.
Vi började med att åka till Saron, som oturligt nog var stängt, sedan till Stigbergstorget i Majorna, Kommersen, Myrorna och avslutade med Emmaus.
På morgonen innan allt detta hade jag också hunnit slinka in på Finska Kyrkans second hand här i Olskroken...... Och jag hittade massor av roliga saker:-))))  Bilder kommer senare...
I gårkväll gjorde jag iallafall färdigt min ljusstake och jag tycker den blev riktigt fin:-))

Nästa projekt är ett "Nalle skåp" som jag fick inspiration av Annika Warg att göra. Hon har ett jättefint sånt till sina Bukowskinallar och då jag också samlar på Bukowskinallar måste jag ju bara ha en sån hylla jag med:-)) Jag hittade dock ingen lämplig hylla på någon av loppisarna idag men kom på att jag har ett jättefint badrumsskåp i trä med fina dörrar som jag bestämt mig för att använda.
Jag har så mycket idèer på massa saker jag vill göra, men nu tror jag att jag ska pausa för kvällen och bara slappa i soffan.
Tack för idag!!!

Inga kommentarer: