onsdag 27 juli 2011

Ett litet växthus.

När jag fyllde 40 år, ja jag vet det är sjukt svårt att tro att en ärta som mig har passerat 40 strecket;-) but that´s the bitter truth, så fick jag av min kära vän Annika ett litet växthus från Ikea att montera ihop.
Jag hade helt glömt bort det när jag häromdagen hittade det uppe på vinden i en låda. Dock fattades vissa delar såsom skruvar och gångjärn.
Skruvar hade jag, men gångjärn fanns inte att få tag på så jag kilade ner till min skomakare och tiggde till mig en bit skinn, inte helt populärt, men jag fick min skinnbit och vips så hade jag gångjärn till mitt lilla växthus.
Skinn är super att använda!!!
Sedan målade jag allt trä i äggskalsvitt.
Riktigt tjusigt blev det:-))

Before!

After!


När den yttre skönheten försvinner måste man envetet hålla fast vid att den försvinner inåt.
~ Katharine Hepburn


Var rädd om Dig!

Inga kommentarer: