måndag 16 april 2012

Mycket nu...........

Ja, jag är verkligen inte frekvent här nuförtiden, men jag har så mycket att stå i. Eller mycket och mycket, för mig är det mycket som varit sjukskriven i stort sett 2 år. Nu är jag iallafall på världens bästa ställe och arbetstränar, Gilead Second Hand, och jag tror aldrig jag varit på ett ställe med så varma och fantastiska människor. Bara ääääälskar att vara där:-)) Är där 50 % måndag till fredag. Tyvärr orkar jag inte så mycket mer just nu, men det är ok, allt har sin tid och jag är så glad att jag klarar detta. Det är mitt fokus för tillfället.

Har inte målat så mycket heller men hann göra en del innan jag började på Gilead, nu gör jag bara lite när jag orkar och har lust.

Dom här ramarna köpte jag på Gilead såklart och målade vita (vad annars;-))

Den här lilla pottan, också köpt på Gilead satte jag en vacker bild på. Den var redan vit;-))


En liten pall fynda jag också på Gilead. Målade vit och satte på tyg som jag strykt en söt bild på.


Gunghäst, från Myrorna faktiskt;-) Vitmålad och slipad för att få den lite gamla looken.
Liten hörnhylla som jag fyndade på Finskan, också vitmålad med schabloner och slipad.


Nu ska jag avlägsna mig för denna gången.

Var rädda om er själva och varandra!

Inga kommentarer: