söndag 20 november 2011

Snart är det 1:a advent!

Tycker det är så mysigt med advent när man får ta fram julstjärnan och julkyrkan.
I år har det också blivit såååå inne med julkyrka igen. Visst är det lustigt det där att allt kommer igen. Ibland blir man så trött på allt man sparar, men i vissa fall är man glad att man gjort det.

Min julkyrka har vi haft sen jag var barn och när jag flyttade hemifrån fick jag ta över den.
Varje jul kommer den fram och i år har jag fixat till den lite;-)) Några av dom små kyrkförnsterna har försvunnit under åren. Vad ska jag göra med dom tomma hålen funderade jag på ett tag innan jag kom på att jag i somras var inne i en liten butik på linnégatan som hade utförsäljning och köpte små änglar i trä. Dom passade perfekt som små skyddsänglar i fönsterna.








2 kommentarer:

Anki sa...

Superfint Anna! Kommer tipsa tidningen Inzpira om dina fina alster och din blogg. Kramis - Anki

Anna Granlund sa...

Åhh vad du är gullig Anki! TACK:-)
Har aldrig hört talas om Inzpira. Ska kolla upp den genast. Tack snälla du <3