måndag 15 augusti 2011

Lev som en katt & efterlängtat paket!

Vet inte vad det är just nu, om det är väderomslag eller hösten som närmar sig, men jag är sååååååå TRÖTT.. Det lustiga är att Lea (katten min) är lika trött hon.
Det härliga med djur är dock att dom  ALLTID lyssnar på sin kropp. Är man trött så sover man, är man pigg så leker man, är man hungrig så äter man och har man ingen matlust så låter man helt enkelt bli att äta, inget att oroa sig eller oja sig över utan "just go with the flow"
SÅ hon påminner mig varje dag om hur jag ska leva mitt liv min älskade misse.
Jaja, iallafall så kom äntligen mitt paket från Panduro idag och jag kunde avsluta några av mina projekt:-)) Det piggade upp min annars så gråtradiga dag.... 

Så här blev den underbara pigtittaren jag fått av Katarina Isaksson:-)



Visst blev den fin!!



Scablonen "sirliga hjärtan" kom idag från Panduro som jag nu målat på och på ena sidan hängde jag en vacker madonna tag som jag köpt i en jättegullig affär i Vänersborg.




 Glöm inte bort att leva som en katt då och då:-))


2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fin den blev och goa Lea gör rätt i att lyssna på sin kropp, det borde vi göra oftare.
kram Ywonne

Katarina Isakson sa...

Anna du är så duktig på alla sätt!Tycker det är så kul att du hittat på detta med att hitta saker,för att sedan fixa till,så det blir som nytt igen!Forsätt med det!Kram från din vän vän Katarina!